Dhiya Lovillea. Powered by Blogger.
Cetusan Rasa Bicara Kata

Sunday, July 29, 2012

Menu Berbuka Pose Di Hari Minggu :)

Dicatat oleh Dhiya Lovillea di 7:28 PM

Apa khabar n selamat menjalani ibadah puasa untuk hari ke 10 di dalam bulan yang penuh keberkatan Ramadhan Al-Mubarak..kejap ja kan masa berlalu...sedar x sedar da masuk hari ke 10 kita berpuasa.. nk citer la ckit maklumla ari ni aku x da la bz sgt so ter rajin lah pulak nk mengupdate blog aku ni..ari minggu baru ni aku x pg mana2 pn just duk umah jahit manik n masak juadah utk berbuka ja..ni la menu berbuka yg aku snap dr camera hp kesayangan aku ni hihi (note-hadiah dr org yg istimewa lam hidup aku :) ) 

Ni Menu Hari Sabtu 

Sayur Campur
Gulai Daging + Terung 

Ikan Pekasam

Menu Hari Ahad

Paprik Ayam + Sayur

Telur Dadar



Terliur plk aku tgk time2 siang ari ni hihi ohhh tidak aku pose okehhhh  :)


Selamat Menjalani Ibadah Puasa 






0 ulasan:

Sunday, July 29, 2012

Menu Berbuka Pose Di Hari Minggu :)


Apa khabar n selamat menjalani ibadah puasa untuk hari ke 10 di dalam bulan yang penuh keberkatan Ramadhan Al-Mubarak..kejap ja kan masa berlalu...sedar x sedar da masuk hari ke 10 kita berpuasa.. nk citer la ckit maklumla ari ni aku x da la bz sgt so ter rajin lah pulak nk mengupdate blog aku ni..ari minggu baru ni aku x pg mana2 pn just duk umah jahit manik n masak juadah utk berbuka ja..ni la menu berbuka yg aku snap dr camera hp kesayangan aku ni hihi (note-hadiah dr org yg istimewa lam hidup aku :) ) 

Ni Menu Hari Sabtu 

Sayur Campur
Gulai Daging + Terung 

Ikan Pekasam

Menu Hari Ahad

Paprik Ayam + Sayur

Telur Dadar



Terliur plk aku tgk time2 siang ari ni hihi ohhh tidak aku pose okehhhh  :)


Selamat Menjalani Ibadah Puasa 






No comments:

 

Ada Apa Dengan Blog Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez