Dhiya Lovillea. Powered by Blogger.
Cetusan Rasa Bicara Kata

Tuesday, March 20, 2012

~COKLAT~

Dicatat oleh Dhiya Lovillea di 9:21 PM


Ha lau korang nk tau aku ni ada bnyk hobi bila ada masa lapang..kali ni aku tunjuk COKLAT buatan air tgnku sendiri..amacam comel tak..??? org ganu ckp comel lote hehe :) yang ni aku buat masa raya puasa tahun lepas utk aku bg pada bdk2 yg dtg beraya kt umah aku sampai x cukup sedappttttttt sgttttt la katakan hehehe maafla terpuji diri sendiri plk tp mmg sedap pn :) kt dalam dier aku letak BADAM bg menambahkn lg kesedapanya itu perghhh ayt aku mmg x bole blh hehehehe...COKLAT ni mmg sesuai sgttttt utk buat doorgift, hantaran perkahwinan @ petunangan, hari jadi dan mcm-mcm lg adoiii da mcm mempromote plk aku ni hehehehe :)



0 ulasan:

Tuesday, March 20, 2012

~COKLAT~



Ha lau korang nk tau aku ni ada bnyk hobi bila ada masa lapang..kali ni aku tunjuk COKLAT buatan air tgnku sendiri..amacam comel tak..??? org ganu ckp comel lote hehe :) yang ni aku buat masa raya puasa tahun lepas utk aku bg pada bdk2 yg dtg beraya kt umah aku sampai x cukup sedappttttttt sgttttt la katakan hehehe maafla terpuji diri sendiri plk tp mmg sedap pn :) kt dalam dier aku letak BADAM bg menambahkn lg kesedapanya itu perghhh ayt aku mmg x bole blh hehehehe...COKLAT ni mmg sesuai sgttttt utk buat doorgift, hantaran perkahwinan @ petunangan, hari jadi dan mcm-mcm lg adoiii da mcm mempromote plk aku ni hehehehe :)



No comments:

 

Ada Apa Dengan Blog Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez