Dhiya Lovillea. Powered by Blogger.
Cetusan Rasa Bicara Kata

Thursday, March 29, 2012

~Si Comel~ Meeoowwww

Dicatat oleh Dhiya Lovillea di 8:00 PM


Aku ni suka sgt pada kucing maklumla org ckp lau kita suka pada kucing kt dikategori sbgai seorang yg penyayang sgttt cam aku la penyanyang n baik hati lak tu hehehehe angkt bakul sendiri nmpk :) meh aku tunjuk gmbr kucing-kucing ku beraksi semasa sesi fotografi :)




ni koleksi kucing-kucing aku yg sedang menjamu selera tp skarang hanya tinggal 2 ekor ja lam gmbar ni ada yg hilang entah ke mana & yg paling menyayat hati mati excident depan umah mmg menangis la aku masa tu 
:(


 

kucing yg paling aku syg nama BABY :) aku jmpa BABY kt tmpt keja lama aku masa tu kecik lg xtau sapa la yg buang aku kesian dan bawa BABY balik kt umah dan sekarang BABY membesar ngan sihat dan cergas sekali :) tgk aku nk ambik pic dier, dier plk sibuk nk pegang kamera mmg nakal la cam aku jgak :)




















0 ulasan:

Thursday, March 29, 2012

~Si Comel~ Meeoowwww



Aku ni suka sgt pada kucing maklumla org ckp lau kita suka pada kucing kt dikategori sbgai seorang yg penyayang sgttt cam aku la penyanyang n baik hati lak tu hehehehe angkt bakul sendiri nmpk :) meh aku tunjuk gmbr kucing-kucing ku beraksi semasa sesi fotografi :)




ni koleksi kucing-kucing aku yg sedang menjamu selera tp skarang hanya tinggal 2 ekor ja lam gmbar ni ada yg hilang entah ke mana & yg paling menyayat hati mati excident depan umah mmg menangis la aku masa tu 
:(


 

kucing yg paling aku syg nama BABY :) aku jmpa BABY kt tmpt keja lama aku masa tu kecik lg xtau sapa la yg buang aku kesian dan bawa BABY balik kt umah dan sekarang BABY membesar ngan sihat dan cergas sekali :) tgk aku nk ambik pic dier, dier plk sibuk nk pegang kamera mmg nakal la cam aku jgak :)




















No comments:

 

Ada Apa Dengan Blog Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez